A0: 

انتخاب شما
رتبه ی سایت
آمار بازدید
گزارش


341-DodgeChargerHemi

 




C_Class_History








Lamborghini_Gallardo








Quattroporte








mustang








off-road








panamera








AUDI R8








SUV








ferrari




BMW6








Cadillac








grancabrioi








Dodgcharger








G280








Landrovar








Aurion-Box








i40





























































































محصولات ایران خودرو در نمایشگاه ترکمنستان
 
 
محصولات ایران خودرو در نمایشگاه ترکمنستان
 
مجله خودرو : گروه صنعتی ایران خودرو در راستای توسعه و حفظ بازار های بین المللی خود در نمایشگاه اختصاصی دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان حضور یافت.
 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «مجله خودرو» به نقل از ایکو پرس ، نمایشگاه دستاورد جمهوری اسلامی ایران از روز بیست یکم تا بیست و سوم فوریه (2-4 اسفند) در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار شد و 50 شرکت صنعتی از ایران در این نمایشگاه حضور  یافتند.

گروه صنعتی ایران خودرو برای حضور پر قدرت خود چهار محصول از جمله سورن، 206 تبپ 2 و 206 تیپ 6 و 207 آی را در غرفه ای به مساحت 140 متر مربع به نمایش گذاشت.

ترکمنستان به دلیل همجواری و داشتن مرز مشترک به عنوان یکی از بازارهای مهم صادراتی ایران خودرو محسوب می شود و حضور در این نمایشگاه می تواند جایگاه این شرکت را تثبیت کند.

سابقه حضور ایران خودرو در بازار ترکمنستان 15 سال است و این سابقه به عنوان برگ برنده‏ای برای فعالیت‏های آتی صنعت خودرو سازی ایران محسوب می شود. همچنین روابط سیاسی خوب موجود بین دو کشور تاثیر بسیاری در گسترش فعالیت های ایران خودرو در این کشور خواهد داشت.

استقبال تاجران و شرکت های ترکمنی از این نمایشگاه بسیار زیاد بوده است. به همبن دلیل حضور ایران خودرو در این نمایشگاه باعث آشنایی بیشتر تجار و بازرگانان این کشور با شرکت ایران خودرو و محصولات آن خواهد شد.

تاکنون استقبال خوبی از محصولات ایران خودرو در ترکمنستان شده است و حضور این شرکت در نمایشگاه عشق آباد علاوه بر آشنایی بیشتر تجار و بازرگانان این کشور با شرکت ایران خودرو، زمینه فعالیت گسترده تر آن را در ترکمنستان فراهم خواهد آورد.

 

 



نوشته شده توسط علیرضا سیادتی در شنبه 6 اسفند 1390برچسب:اخبار خودرو"خبرخودرو"سایت خودرو, | لینک ثابت مطلب

آخرین مطالب
cache01last1661333157